GLU升高

脑洞存放以备忘,无固定西皮野生粉
姜芯儿是我随手取的名字,就跟GLU升高莫名其妙一样。

I Don't Want To Change You - Damien Rice

感觉这首歌很适合做mv,如果我哪天学着做的话,可能会。。。毁了这歌→_→

江山JohnShine:

好久没听Damien Rice的歌了,连发新专辑也不知道,可是无论任何时候听了,都觉得从不后悔,他依旧沧桑 凄美 的 让人感动。

歌词:

Wherever you are
无论你身在何方
You know that I adore you
你都知道 我对你倾心已久
No matter how far
无论相距咫尺天涯
Well, I can go before you
我也能 随时出现在你身旁
And if ever you need someone
假如你需要个人来陪伴
Well, not that you need helping
不只是陪伴
But if ever you want someone
假如你需要个人来陪伴
Know that I am willing
你知道 我一直在那儿 等待着你

I don’t want to change you
我不想让你改变什么
I don’t want to change you
不想让你改变什么
I don’t want to change your mind
我不想让你违背心意 无言妥协
I just came across an angle
我就当身陷泥淖 挣扎残喘
out among the danger
在绝望境地 瞥见天使
somewhere in a stranger’s eye
在外人看来 这不过如此

Wherever you go
无论你身在何方
Well, I can always follow
我都可以 随时出现 如影相随
I can feed this real slow
即使这意味着 放下自我 饱咽苦水
If it’s a lot to swallow
我也愿承担这痛楚

And if you just want to be alone
如果你只想孑然一身 了无牵挂
Well, I can wait without waiting
我也可以驻守此处 为你等待
If you want me to let this go
倘若我 非你所爱 你已心如止水
Well, I’m more than willing
我也能 负痛明白 悄然离开
Cause I don’t want to change you
因为我不想让你改变什么
I don’t want to change you
不想让你改变什么
I don’t want to change your mind
我不想让你违背心意
I just came across an angle
我就当身陷泥淖 挣扎残喘时
out among the danger
在绝望境地 瞥见天使
Somewhere in a stranger’s eye
在外人看来 这不过如此

I don’t want to change you
我不想让你改变什么
I don’t want to change you
不想让你改变什么
I don’t want to change your mind
我不想让你违背心意 无言妥协
I just came across an angle
我就当深陷泥淖 挣扎残喘
out among the danger
在绝望境地 瞥见天使
Somewhere in a stranger’s eye
这在外人看来 不过如此

I’ve never been with anyone
我从未和别人在一起
In the way I’ve been with you
像跟你在一起这样
But if love is not for fun
但如果我的爱 不能带给你快乐
Then it’s doomed
那就是天意如此 我愿听天由命
Cause water races
因为爱情
Waterraces down the waterfalls
总是顺其自然 水到渠成的事
Water races
就像瀑布
Water races down the waterfall
一泻千里 势不可挡
I don’t want to change you
我不想让你改变什么
I don’t want to change you
不想让你改变什么
I don’t want to change your mind
我不想让你违背心意 无言妥协
I just came across an angle
我就当在那个没有爱情困苦的地方
Where there is no the danger
偶遇了一位天使
Where love has eyes and is not blind
在那儿 爱情息息相通
心有灵犀 而并非盲目


评论
热度(45)

© GLU升高 | Powered by LOFTER